Hibabejelentés
Hibabejelentés
Sticky top

Tájékoztatás ügyfeleink részére az ügyek elektronikus intézéséhez

Figyelem!  Az Ügyfélkapu 2025. január 16-tól megszűnt, ezért a további ügyintézéshez Ügyfélkapu+ regisztráció és kétlépcsős azonosítás vagy Digitális Állampolgár mobilalkalmazás szükséges.

Az MVM Démász Áramhálózati Kft. a digitális államról és a digitális szolgáltatások nyújtásának egyes szabályairól szóló 2023. évi CIII. törvény alapján az általa ellátott, egyetemes szolgáltatást igénybe vevő felhasználók tekintetében digitális szolgáltatás biztosítására kötelezett szervezet az elosztóhálózat-használati szerződéssel kapcsolatos ügyintézésben.
Ez azt jelenti, hogy az MVM Démász e-ügyintézést biztosít az egyetemes szolgáltatásban ellátott áramfelhasználók azon ügyeiben, amelyek az elosztóhálózat-használati szerződésen alapuló szolgáltatásokkal kapcsolatosak. 
 
Kérjük, az alábbiakra ügyeljen ügyintézéskor:

  • Olvassa el az online ügyfélszolgálat felületen, hogy az adott ügy intézéséhez milyen dokumentumok szükségesek, és csatolja azokat.
  • Győződjön meg róla, hogy Ön a szerződő fél, tehát a saját nevében intézkedik, vagy Ön meghatalmazott, illetve képviseleti joggal rendelkező személy, mert csak ezekben az esetekben intézhet ügyet. Kérjük, ez esetben csatolja meghatalmazását.

Olyan szervezetek esetén, amelyek nem szerepelnek közhiteles elektronikus nyilvántartásban, nem lehetséges az e-ügyintézés. Ilyen szervezetek például az alapítványok, egyesületek, társasházak, kamarák, egyházak, köztestületek, civil szervezetek stb.

Ügyintézés megkezdéséhez elnavigálhat a magyarorszag.hu weboldalra. A választ a fenti csatornán érkezett megkeresésekre elektronikusan küldjük.
 

Elektronikus azonosítás

Elektronikus ügyintézés megkezdésekor az azonosítás a KAÜ – Központi Azonosítási Ügynök szolgáltatáshoz csatlakozva történik.
Elektronikus azonosítás nélkül elektronikus ügyintézésre csak akkor van lehetőség, ha az adott ügyintézés vagy nyilatkozat megtétele nem igényelné személyazonosító adat megadását nem elektronikus ügyintézés esetén sem.
Minden más esetben kizárólag elektronikus azonosítást követően lehet elektronikusan ügyet intézni! 
 
Az ügyfélszolgálat elérhetőségei

Hivatali Kapu: saját Hivatali Kapuval rendelkező szervezeteknek az MVMDHEL címzést kell használniuk, ha ügyfélként áramszolgáltatással kapcsolatos ügyet szeretnének intézni. 

Adatkezelési tájékoztatókat az mvmnext.hu/Adatvedelem/Tajekoztatok oldalon érheti elérheti el.

Üzemszünet, üzemzavar esetére kialakított eljárásrend

Ha üzemszünet vagy üzemzavar lép fel, arról ügyfeleinket e-ügyintézés felületünkön tájékoztatjuk. Az üzemszünet ideje alatt ügyfélszolgálatunk bármely egyéb csatornáján lehet ügyintézést kezdeményezni. Üzemszünet alatt az Ügyfélkapu+ helyett az értesítési címként megjelölt e-mail-címre vagy levelezési címre küldjük el a választ, a kért tájékoztatást.

A Személyre szabható Ügyintézési Felületen https://magyarorszag.hu/szuf_ugyleiras?id=68531c77-6213-4864-8777-aa5cc7eb297 a az elektronikusan intézhető ügyeink felsorolását, leírását. Elektronikus ügyintézés megkezdésekor az azonosítás a KAÜ – Központi Azonosítási Ügynök szolgáltatáshoz csatlakozva történik. 

Az elektronikus ügyintézés igénybevételéért nem számítunk fel külön díjat.

A weboldalon cookie fájlokat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A weboldal böngészésével hozzájárul a cookie-k használatához.
Sikeresen elküldtük a kitöltött űrlapot
Hiányzó vagy hibás adatok
Kérjük nézze át és javítsa a kitöltött adatokat, majd próbálja újra a küldést.
X