Annak érdekében, hogy a személyes ügyintézés során mind a saját munkavállalók, mind az ügyfelek a lehető legkisebb kockázatnak legyenek kitéve, a folyamatos fertőtlenítés, az előzetes időpontfoglalás, az ügyintézők elé kihelyezett plexi és a kötelező maszkviselés mellett 2022. február 1-jétől az ügyfélkapcsolati irodákon kizárólag védettségi igazolással rendelkező saját ügyintézők kollégák dolgoznak majd.
Az MVM célja, hogy ügyfelei és munkatársai egészségét megóvja, ezért azt javasolja ügyfeleinek, hogy a biztonságos ügyintézés érdekében válasszák a legtöbb ügy intézésére alkalmas online ügyfélszolgálatot, a mobilapplikációt, a telefonos vagy írásos ügyfélszolgálatot, ezáltal is csökkentve a személyes érintkezések okozta kockázatot.
Az online ügyintézés gyors és egyszerű, ráadásul most érdemes e-számlára váltani az online ügyfélszolgálaton vagy a mobilapplikációban, mert amellett, hogy környezetbarát és kényelmes megoldás, ha ügyfeleink az idén regisztrálnak e-számlára és elmentik Mastercard bankkártyájukat, az MVM Next egy fát ültet minden regisztráció után.