Az ügyfeleket a megszokott helyszínen modern ügyfélszolgálati tér fogadja, ahol a hagyományos ügyintézési lehetőségeken túl innovatív digitális megoldásokkal és személyes tanácsadással is találkozhatnak. Az MVM Ügyfélkapcsolati Kft. munkatársai a felújítás teljes időszaka alatt fennakadás nélkül fogadták az ügyfeleket.
Az iroda megnyitóján Mager Andrea, nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszter elmondta: „Napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt fektetünk az energiatakarékosságra, a karbonlábnyomunk csökkentésére, a fenntartható életre. Fontosnak tartjuk azt, hogy minél szélesebb körben elterjedjen ez a szemléletmód. Azt pedig külön öröm látni, hogy az MVM Csoport ezért alkotta meg Otthon Pont tanácsadó irodáját, ahol bemutatja ügyfeleinek többek között a digitális megoldásokat valamint a megújuló energiát hasznosító technológiákat.”
„Az MVM Csoport állandóan kutatja az új, innovatív lehetőségeket, ezért is vágtunk bele, hogy Otthon Pont irodává alakítsuk a leglátogatottabb ügyfélszolgálati irodánkat, amelynek célja, hogy a hagyományos közműszolgáltatói szerepkörünket kiegészítve helyt adjunk ügyfeleink otthonaiban felmerülő igényeik kiszolgálásának, valamint a fenntartható, energiahatékonyságot szolgáló megoldások bemutatásának. Fontosnak tartom megteremteni azt a légkört, hogy az ügyfelek otthon érezzék magukat ügyfélszolgálati irodáinkban, ehhez pedig valódi ügyfélélményt kell nyújtanunk nekik.” – húzta alá Dr. Czepek Gábor, az MVM Csoport elnök-vezérigazgatója.
Az MVM Next célja, hogy ügyfelei számára teljes körű, gyors ügyintézést biztosítson irodáiban, a lehető legkényelmesebb körülmények között. Az átadott Otthon Pontban az ügyfelek kipróbálhatják és tesztelhetik az MVM Csoport termékeit és szolgáltatásait: többek között megismerhetik az MVM Optimum napelemrendszereit, az MVM Mobiliti elektromos járműtöltési lehetőségeit, valamint az MVM Otthon Plusz biztosításait. Ezen túl munkatársaink segítséget nyújtanak a fenntartható otthon megteremtéséhez, az újdonságra fogékony ügyfelek pedig kipróbálhatják a Társaság videochat csatornáját, amelyen keresztül akár azokat az ügyeket is elintézhetik az ügyfelek, amely miatt az irodába látogattak.
Az átalakított ügyfélszolgálati térben tágas, kényelmes, az ügyintézéstől különálló ügyfélváróval; nyugalmas, teljes körű ügyintézéssel; látványos termékbemutatókkal és egyedi installációkkal; wifivel és mobiltelefon-töltés lehetőséggel; gyereksarokkal, sőt, az MVM Edison keretében még támogatott start-up cégekkel is találkozhatnak ügyfeleink, míg a falakat autista művészek alkotásai díszítik.
A fenti szellemben készült a budapesti Béke téren álló ügyfélszolgálati iroda is, amelyet már korábban birtokba vehettek az MVM Next ügyfelei. A modern ügyfélszolgálati tér hozzájárul a kellemes ügyintézési élményhez, ezt pedig az ügyfelek visszajelzései is alátámasztják.