Az MVM Csoporthoz tartozó MVM felkészül, hogy ügyfélszolgálati irodáit hamarosan, szigorú óvintézkedések és szabályok betartásával szakaszosan újranyissa. Erről időben részletes tájékoztatást ad az ügyfeleknek.
Az MVM az elmúlt hónapokban számos olyan óvintézkedést hozott, amelynek célja a koronavírus terjedésének megelőzése, lassítása, illetve ügyfeleik, munkatársaik, partnereik és családtagjaik egészségének megóvása, mindeközben a folyamatos és minőségi áram- és gázellátást mindvégig biztosított volt. A társaság ezúton is köszöni ügyfelei türelmét, megértését és felelős hozzáállását a járványügyi időszakban.
Az elmúlt időszakban a társaság online csatornáin jelentősen megnőtt a forgalom. Az ügyfelek előnyben részesítették az online ügyfélszolgálaton, a mobilapplikáción, és a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül történő ügyintézését valamint a gyors, megbízható készpénzmentes fizetési megoldásokat és a környezetbarát e-számlát. Az MVM honlapján minden információ megtalálható az elektronikus ügyintézésről, a regisztráció az online ügyfélszolgálaton vagy a mobilapplikációban néhány percet vesz csupán igénybe.
Online elérhetőségeink:
Földgáz Online Ügyfélszolgálat
Áram Online Ügyfélszolgálat
Mobilapplikációinkat letöltheti az alábbi hivatkozásokon:
Android iOS
földgáz: http://bit.ly/2kT21Pp https://apple.co/2M4MZ5u
áram: http://bit.ly/2JgR74G https://apple.co/2kWTxH4
Telefonos ügyfélszolgálatunk várja hívását:
+36 20 474 9999
+36 30 474 9999
+36 70 474 9999
+36 1 474 9999
Írásbeli kapcsolatfelvétel:
MVM Next Energiakereskedelmi Zrt., 1439 Budapest, Pf. 700, ugyfelszolgalat@mvm.hu